#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti:53- Hayatınızı Değiştirecek Bilgelik Öyküleri - Dr. Yaşar Ateşoğlu

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Okudum Bitti:53- Hayatınızı Değiştirecek Bilgelik Öyküleri - Dr. Yaşar Ateşoğlu


                         Çok az kalmıştı ,okudum bitti. Neden bu tarz kitaplara bu kadar ilgi çekici isim verirler anlamıyorum . Birde sayın derleyici neden aynı öyküleri farklı isimlerle birkaç yerde vermek zorunda kalır ki?
Birçoğunu daha önce duymuştum ya da okumuştum ama hiç bilmediğim öykülerde vardı.  Hayatımı değiştirdi mi evet son öyküyü okurken kocaman birsivrisinek tarafından ısırıldım/sokuldum. Ayağım kaşınıyor çok fena:) Kitabı bitirmeden önce başladı kaşınmaya çok etkili bir kitap yani.Ani bir değişim rüzgarı estirdi:) 
İlla böyle atıştırmalık öyküler okuyacaksanız Cengiz Erşahin'inkiler daha sevimli geldi bana:) Daha birkaç tane daha var bende farklı isimlerde öykü kitapları :) Ama napayım okumadan olmuyor ,migrenim varken rahat okunuyorlar,ilaç niyetine;)

              Artık liste no:1 tamamen bitti:) Tam gaz ikiden devam;)



                                   Birini uyanırken yakaladım:) İhtiyacı olmayan güzellik uykusundan:) Maşallah şekere:)

15 yorum:

  1. bilgelik öykülerini okumadım fakat bugünden sonra onun araştırmasına girmeyi düşünüyorum tavsiyene uyup Cengiz Erşahin'den başlıcam hatta :) ayrıca listenin 1. sırasında kafka'nın dönüşümünü görmek beni heyecanlandırdı.etkileyicidir,güzeldir kafkanın eserleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk okuduğum eseriydi Çok beğendim yayınevine rağmen:) İkinci listemden sonra 3. listeme Şato'yu ekleyeceğim:)

      Sil
  2. Maşallah hem de 41 kere MAŞALLAH. Nasıl bir güzelliktir bu, öp öp doyulmaz:)
    Demek bu kitaptan uzak durmak gerek:) Mazallah sivrisinek ısırıklı değişim için değmez:)))
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  3. Dikkat çeksin diye 40 takla atıyorlar işte... Ben böyle kitaplara para vermekten vazgeçtim, zaten öğrenci insanım, çarçur edecek param yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bazı kitaplar hayal kırıklığı olabiliyor. Çok abartılı reklamı yapılan filmler gibi:) Beklenti meselesi ,reklam yapayım derken ters tepki oluyor:)

      Sil
    2. Bazen değmeyecek kitaplara para verince bende pişman oluyorum, mesela IQ84'dü parama kıyıp alamıyorum.Ama okumak istiyorum da. Keşke gereksizlere para verene kadar vermeseydim onu alsaydım diyorum ama işte...

      Sil
  4. sana da maşaAllah ;) liste 1 ler liste 2 ler falan :)))

    YanıtlaSil
  5. Okumak ne güzel şey..Okuduğunu paylaşmak da öyle

    YanıtlaSil
  6. merhaba,blogunuzun üyesiyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.com/

    YanıtlaSil
  7. bravo son hız okumaya devam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler ama 2 gündür okuyamıyorum, Ramazan dolayısıyla geleneksel migren günlerim başladı, bugün daha iyiceyim:)

      Sil