15 Haziran 2012 Cuma

Sevgili Kitap Bahçesi'ne Kocaman Bir Teşekkür :)

                                      Sevgili  Kitap Bahçesi 'nin birbirinden güzel hediyeleri bugün ulaştı. Paketlerin güzelliğine bakar mısınız? Açmaya kıyamayacaktım nerdeyse:) Çok çok teşekkürler canım:)
                                  Bu güzel paketlerin içinden birbirinden güzel kitaplar ve sürprizler çıktı:)
                                    ZArfları notları bile çok şeker:) Ağzım kulaklarımda;)
                                 Bu şeker kalem de kalem koleksiyonumda ki yerini almadan önce son pozunu oğluşumla verdi:) 
                                      Eve girer girmez pakete saldırdım,şarjım bitmek üzere olduğundan alelacele çektim foto.ları:) Bukadar dayanabildim:) Hepinize bol şanslı,güzel günler dilerim:)
                                
                                     Uzun süredir aldığım en güzel hediye paketleriydi.Çok çok tşkler:)

15 yorum:

  1. Eline bu kadar erken ulaşmasına da, beğenmene de çok sevindim canım. :) Keyifle oku kitaplarını ve güle güle kullan hediyelerini. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşkler, çok çok mutlu oldum:)

      Sil
    2. selamlar acaba bu kitapları nerden sipariş verdiniz

      Sil
  2. Ne kadar guzeller cok sanslisin :)

    YanıtlaSil
  3. Şansın hep açık olsun.
    Keyifle oku inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler darısı başına.Daha güzelleri senin olsun:)

      Sil
  4. Kitapların senin gibi okumayı gerçekten seven birine çıkması çok güzel. Keyifle okursun umarım.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yaa, haarika , keyifle okursun inş...

    YanıtlaSil
  6. Keyifle oku :) Mutluluğun mutlu etti beni :) Sevgiler.

    YanıtlaSil